Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej Rozumiem
Logowanie do nowego systemu dostępne od 1 października
Handlarz Imperialny
Handlarz Imperialny
6.03.16   Flantive   2

Witajcie!

Aktualizacja, która w chwili publikowania tego artykułu zostaje wgrywana na Uniwersum Trys, początkowo miała być niewielką paczką poprawek z nowym eventem. Zmiany są jednak na tyle znaczące, że zdecydowaliśmy się nadać jej numer "wyższego poziomu" - 2.6. W naszym Planie Rozwoju aktualizacja 2.6 miała zawierać usprawnienia w systemie Stacji Wsparcia, jednak w wyniku zmiany numeracji, Stacje Wsparcia zostaną usprawnione dopiero w aktualizacji 2.7. Przejdźmy jednak do rzeczy najważniejszej w tym artykule, czyli listy zmian, jakich możecie oczekiwać w nowej wersji gry.

Lista zmian - aktualizacja 2.6:

  • Nowości
    • Nowy system: Handlarze Imperialne
      • Handlarze będą pojawiać się w galaktyce w sposób podobny do Flot Piratów, jednak ze znacznie mniejszą częstotliwością.
      • Zdobycz po ataku i pokonaniu Handlarza zależy w głównej mierze od pojemności floty, którą go zaatakujemy.
      • Po zniszczeniu Handlarza, w kierunku naszych planet ruszy jego eskorta, mająca na celu odbicie zrabowanych surowców oraz wyrządzenie szkód za pomocą Bombowców.
      • Za pokonanie kontratakującej eskorty Handlarza, obrońca może zdobyć losowe nagrody: Diamenty, Gorweny, przedmioty Premium lub licencje.
    • Nowe przedmioty Premium: Przyspieszenie produkcji
      • Do gry zostało dodanych 6 nowych przedmiotów Premium, umożliwiających przyspieszenie budowy w Kapitolu, badań w Centrum Badawczym lub produkcji floty w Hangarze.
      • Nowe przedmioty zostały wprowadzone na miejsce dotychczasowego systemu “Zakończ teraz”, który umożliwiał natychmiastowe zakończenie produkcji w Kapitolu, Centrum Badawczym lub Hangarze.
      • Wartości przyspieszeń są równe: 5 min; 15 min; 60 min; 3 godz; 8 godz; 24 godz.
    • Nowe przedmioty Premium: zwiększenie PD dowódcy
      • Dodano 4 nowe przedmioty umożliwiające zwiększenie doświadczenia dowódcy.
      • Nowe przedmioty są rozszerzeniem obecnego przedmiotu “Szkolenie dowódcy”. Przedmiot ten jest piątym elementem nowego zestawu.
    • Nowe osiągnięcie: “Niszczyciel”.
    • Nowa misja: “Rabunek profesjonalny”.
    • Nowy event: “Bogactwo Handlarza!”.
    • Do raportów dodano opcję “Udostępnij” umożliwiającą łatwe wklejanie zawartości raportu na czaty i do wiadomości prywatnych.
    • Zwiększono nieco ilość wiadomości wyświetlanych na czatach ogólnym i sojuszu.
  • Balans
    • Okręty (balans ładowności po zmianie w działaniu Tech. Kompresji):
      • Lekki Myśliwiec
        • Zwiększono bazową ładowność z 5 do 6.
      • Phoenix
        • Zmniejszono bazową ładowność z 50 do 5.
      • Ciężki Myśliwiec
        • Zmniejszono bazową ładowność z 10 do 4.
      • Krążownik
        • Zmniejszono bazową ładowność z 80 do 25.
      • Okręt Wojenny
        • Zmniejszono bazową ładowność ze 150 do 22.
      • Pancernik
        • Zmniejszono bazową ładowność z 75 do 20.
      • Goliath
        • Zmniejszono bazową ładowność z 500 do 100.
      • Niszczyciel
        • Zmniejszono bazową ładowność z 200 do 90.
      • Nostromo
        • Zmniejszono bazową ładowność z 300 do 80.
      • Taus
        • Zmniejszono bazową ładowność z 800 do 350.
      • Coyote
        • Zwiększono bazową ładowność z 50 do 325.
      • Azazel
        • Zwiększono bazową ładowność z 10 do 300.
  • Poprawki
    • Poprawiono opis Planetarium
    • Nie można już wielokrotnie dodać naprawy budynku do kolejki.
    • Po skolonizowaniu planety lub przejęciu Stacji Wsparcia, w ruchach flot poprawnie będą się już wyświetlać obce floty atakujące nasz nowo pozyskany obiekt.
    • Po wybraniu opcji “Atak” na piratów, w popupie wyboru dowódców cel będzie się już wyświetlał prawidłowo.
    • Poprawiono sortowanie ruchów flot lecących w kierunku naszego obiektu.
    • Kiedy atakuje nas obca flota należąca do systemu (np. Piraci), to w ruchach flot nie będzie wyświetlała się już informacja o pochodzeniu floty (“Z: xxx”) wskazująca na naszą planetę.
    • Poprawiono błąd związany z zawracaniem floty wysłanej z pozycji obronnej na Stacjach Wsparcia lub obcych obiektach, powodujący możliwość bardzo szybkiego wycofania dowódcy na planetę matkę.

Zapraszamy do dyskusji nt. obecnych i przyszłych zmian w grze na forum gry oraz w komentarzach.

Życzymy wszystkim dobrej zabawy w grze,
Zespół Gorwen.pl

Komentarze
StarElite   6.03.16
Swietnie! :)
Cos tez bylo wspominane ze handlarze na stale zostana... to prawda?
Flantive   6.03.16
Zgadza się! Handlarze zostaną w grze na stałe :)
Dodaj komentarz
Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze.

Zapamiętaj mnie
Nie pamiętam hasła Rejestracja