Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej Rozumiem
Logowanie do nowego systemu dostępne od 1 października
System Bankowości i paczka poprawek
System Bankowości i paczka poprawek
25.02.16   Flantive   2

Witajcie!

Od aktualizacji 2.5 minęły zaledwie 24 godziny, a pierwsza paczka poprawek i zmian już oczekuje na aktualizację! Po przyjrzeniu się rozgrywce i zachowaniom graczy po wprowadzeniu wczorajszych zmian postanowiliśmy oprócz kilku poprawek przygotować pewną zmianę do systemu Bankowości. Aktualizacja 2.5 sprawiła, że Bank przestał w sposób widoczny sprawować swoją główną funkcję - zabezpieczania surowców przed atakiem. Wystarczy, że zniszczymy obronę wroga i kilkoma atakami możemy wyczyścić mu większość zasobów. Nie to było naszym celem, dlatego wprowadzamy kilka zmian, które nie wycofają dodanej możliwości rabunku surowców z Banku, ale nieco ją utrudnią. W skrócie, wprowadzane dzisiaj poprawki, możemy opisać w taki sposób, iż pierwszy atak będzie w stanie zrabować nieco więcej surowców niż w aktualizacji 2.5, jednak każdy kolejny atak w przeciągu 2 godzin będzie rabował znacznie mniej. Szczegóły nowego systemu przedstawione są w poniższej liście zmian.

Lista zmian - aktualizacja 2.5.1:

  • Nowości
    • Bank: Ochrona Specjalna
      • Po zrabowaniu przynajmniej 20% surowców dostępnych do zrabowania w Banku, na atakowanej planecie uruchamia się “Ochrona Specjalna” trwająca 2 godziny i zwiększająca zabezpieczenie surowców w Banku o dodatkowe 80%.
  • Balans
    • Bank
      • Zwiększono bazowy procent rabowanych surowców z 6.5% do 10%
      • Zwiększono redukcję rabowanych surowców co poziom Banku z 0.5% do 0.7%.
    • Floty Piratów
      • Zwiększono minimalną liczbę Diamentów jako skarb Piratów z siłą powyżej 10.000. W efekcie zmian średnia liczba Diamentów powinna znacząco wzrosnąć na Piratach z wysokim poziomem.
  • Poprawki
    • Po rozbudowie Centrum Defensywy poziom Głównego Obrońcy na planecie zwiększy się teraz automatycznie.
    • W zakładce “Flota” w sekcji “Obrona” będą się już pojawiać Główni Obrońcy.

Aktualizacja 2.5.1 zostanie wprowadzona na Uniwersum Trys niedługo po opublikowaniu tego artykułu. Jak zwykle liczymy również na wasze opinie nt. wprowadzanych zmian.

Życzymy wszystkim dobrej zabawy,
Zespół Gorwen.pl

Komentarze
Endriu   28.02.16
+1
To może ja. Nie wiem kto zaproponowal pomysl z bankiem, ale w/g mnie aktualizacja lekko mowiac nieudana. Zamiast zwiekszyc atrakcyjnosc i oplacalnosc atakow na planete, bo chyba taki byl cel, w moim przypadku jest zupelnie odwrotny. Gdyż podsumowujac krotko, mam rozwoj taktyki na 20lvlu czyli calkiem optymalnie, mam 23 dowodcow, mam po jednym na obronie sw na 8 stacjach (niewiele), i na glownej planecie 10 dowodcow ( aby chronic w miare srednio Banku gdzie mam sporo surki i jest czego chronic, ktory zrobil sie po aktualizacji Amber Gold, bo inaczej tego nazwac nie mozna) zostalo mi 6 dowodcow, aby latac na piratow, na sw po krysztaly i na farmy ( w sumie na farmy juz nie, bo dales -40% wydobycia do planet nieaktywnych, i na ten temat nie bede sie wypowiadal, choc ta zmiana zabolala mnie najbardziej, wiem ze wczesniej 2 razy wywalczylem odwleczenie tej zmiany, teraz juz nawet nie probuje, bo wiem ze to nic nie wskóra). Jak tu sie bawic z 6 dowodcami... Juz nie wspomne o zabawie na eventach... Dla mnie centrum defensywy w sumie zabawne jest... To jakby dodac jednego dowodce na 10 lvlu, z smiesznymi bonusami w celu jakby zamydlenia oczy ze wprowadzajac bombowce, jednoczesnie moge sie bronic przed nimi. Szczerze to mam wieksza frajde z tego ze ktos straci 1000 gorwenow, jak komus wjade na planete, gdzie ma wystawionego samego glownego obronce na obrone, niz moje straty wynikle z tego ataku. Te wszystkie ochrony specjalne i balans, moim skromnym zdaniem nic nie daja. Wolalbym dobrowolnie oddac te 20% z banku graczowi ktory rozpoczyna gre, niz narazic swoja planete na atak po te surowce. Bo dla mnie jak jest bank w grze czy w realu, to na bank jest to bank, i kasa jest nie do ruszenia. Jeszcze podsumowujac, te aktualizacje inaczej wychodza na papierze, a inaczej w codziennej grze...
Flantive   28.02.16
1. Bank został zmodyfikowany w celu zaangażowania graczy do większej rywalizacji i częściowo cel ten został osiągnięty. Zakładając, że gromadzimy surowce na 1 planecie i mamy Bank na 10 poziomie, ilość rabowanych surowców wynosi 3% dla pierwszego i 0.6% dla każdego kolejnego ataku w czasie 2 godzin. Nie jest to duża ilość, ale wystarczająca do zwiększenia rywalizacji.
2. Nowy Bank rzeczywiście wymagać może postawienia dodatkowej obrony, jednak użycie 11 dowódców (10 + Główny Obrońca) wydaje mi się przesadą. Być może z czasem widząc brak zainteresowania Twoimi surowcami zmniejszysz liczbę obrońców i będziesz mógł ich wykorzystać do innych celów.
3. Pozyskiwanie surowców z farm nie jest aktywnością, którą chciałbym promować. Wraz z dodaniem możliwości rabunku cześci surowców graczy aktywnych (Bank), część surowców graczy nieaktywnych została usunięta. Opcja farmienia na graczach nieaktywnych nadal pozostała, jednak nie jest tak efektywna jak dawniej. Kradzież surowców od gracza nieaktywnego nie wymaga żadnych umiejętności, dlatego z łatwością może być zautomatyzowana. Gra rozwija się i będzie się rozwijać w takim kierunku, aby "akcje" wymagające uczestnictwa gracza były znacznie bardziej opłacalne od akcji umożliwiających wykorzystanie narzędzi do ich automatyzacji.
4. Centrum Defensywy: "To jakby dodac dowodce w celu zamydlenia oczu ze wprowadzajac bombowce, jednoczesnie moge sie bronic przed nimi". Wybacz ale nie rozumiem motywu mydlenia oczu. Twierdzisz, że mimo dodatkowych obrońców nie można się obronić przed Bombowcami?
Dodaj komentarz
Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze.

Zapamiętaj mnie
Nie pamiętam hasła Rejestracja