Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej Rozumiem
Logowanie do nowego systemu dostępne od 1 października
Bombowce, nowi Obrońcy i wiele więcej
Bombowce, nowi Obrońcy i wiele więcej
23.02.16   Flantive   2

Witajcie!

Nareszcie nadszedł czas, w którym możemy ogłosić zakończenie prac nad wyczekiwaną od dawna aktualizacją 2.5! Pracy było sporo, co zapewne można zauważyć po ilości zmian, jakie dla Was przygotowaliśmy, jednak uporaliśmy się z największymi problemami i mamy dla Was niesamowite nowości. Zanim jednak przejdziemy do listy zmian, chcielibyśmy zaznaczyć, że do gry wprowadzone zostaną nowe systemy, które od samego początku mogą nie być w 100% odpowiednio zbalansowane. Jeśli uważacie, że jakaś część dowolnego z nowych systemów wymaga poprawy - dajcie nam znać, a z pewnością się nią zajmiemy.

Aktualizacja Uniwersum Trys nastąpi: 24.02.2016, między godziną 11:00 a 13:00.

Lista zmian - aktualizacja 2.5:

  • Nowości
    • Budynki - system zniszczeń i naprawy
      • Od teraz w wyniku określonych działań, budynki można uszkodzić. Każdy budynek posiada poziom kondycji z zakresu od 0% (całkowicie zniszczony) do 100% (w pełni sprawny). Uszkodzenia budynku nie wpływają na jego poziom. Nie można zatem utracić poziomu budowli osiągając 100% zniszczeń.
      • Dla każdego budynku poziom uszkodzeń powoduje unikalną awarię. Skutki awarii zwiększają się, wraz ze zmniejszeniem kondycji budowli (zwiększeniem uszkodzeń).
      • Każdy uszkodzony budynek można naprawić za ułamek ceny stanowiącej koszt budowy na obecny poziom. Dodatkowo wszystkie budynki będą automatycznie się naprawiać w tempie 1% na godzinę, do poziomu 80% kondycji.
    • Nowy okręt specjalny: Bombowiec
      • Posiada umiejętność specjalną: niszczenie infrastruktury planety.
      • Każdy Bombowiec po wygranej walce na planecie wroga swoimi obrażeniami jest w stanie uszkodzić 3 budynki, z czego jeden odnosi większe obrażenia od dwóch pozostałych.
      • Obrażenia od Bombowców zmniejszane są na podstawie różnicy punktów agresora i obrońcy.
      • Dodatkowo obrażenia zmniejszane są również na podstawie poziomu budynku: im wyższy poziom, tym mniejsze zniszczenia (liczony podwójnie dla budynków nieekonomicznych).
      • Przy nadlatującym Bombowcu z misją atak na naszą planetę ukaże się ikona informująca o tym fakcie, podobnie jak w przypadku ataku z użyciem Gwiazdy Śmierci.
    • Nowy budynek: Centrum Defensywy
      • Maksymalny poziom budowli: 5
      • Konstrukcja ta dostępna jest do wybudowania na każdej planecie.
      • Po wybudowaniu umożliwia zatrudnienie na planecie “Głównego Obrońcy” (informacje o nowym systemie poniżej)
      • Rozbudowa zwiększa maksymalną ilość floty, z jaką może walczyć Główny Obrońca.
    • Nowy system obronny: Główny Obrońca
      • Funkcję Głównego Obrońcy odblokowuje wybudowanie na wybranej planecie Centrum Defensywy. Pojemność na flotę uzależniona jest od poziomu tej budowli.
      • Główny Obrońca posiada 4 bonusy, w tym jeden służący do ułatwienia obrony przed silniejszymi graczami. Jego wartość uzależniona jest od ilości punktów agresora i obrońcy.
      • Główny Obrońca może otrzymać rozkaz obrony planety, ale także bezczynności w walce, podobnie jak reszta dowódców.
      • Po utracie całości floty w walce, Główny Obrońca ginie i musimy zatrudnić go na nowo. Jeśli utraci tylko część okrętów, to przed kolejną walką możemy je edytować lub czasowo wycofać dowódcę z obrony.
    • Szpiegowanie
      • W raporcie ze szpiegowania planety nazwa “Surowce” została zmieniona na “Surowce do zrabowania”
      • Informacja o surowcach przechowywanych w Banku została dodana do raportów szpiegowskich.
    • Floty Piratów
      • Jeden na dziesięciu piratów z licencją jednorazową jako skarbem będzie posiadał 1 licencję na Bombowca. W efekcie skarb ten pojawi się średnio raz na 200 Flot Piratów.
    • Nowe misje:
      • “Misja specjalna”
      • “Bombardowanie”
      • “Skuteczna Obrona”
    • Sojusze
      • Jeśli założyciel sojuszu będzie nieaktywny dłużej niż 7 dni, prawa założyciela zostaną przekazane dla aktywnego Admina (jeśli taki został wcześniej wybrany) z najwyższą liczbą punktów lub aktywnego gracza sojuszu z największą liczbą punktów. Przy wyborze nowego założyciela pod uwagę brani są tylko gracze aktywni w ciągu ostatnich 24 godzin. Jeśli żaden członek sojuszu nie był aktywny przez ostatnie 24 godziny to prawa założyciela nie zostaną przekazane nikomu. Sprawdzanie sojuszy następuje co 24 godziny o północy.
    • Gwiazda Śmierci - niszczenie planet
      • Od teraz można niszczyć tylko Kolonie innych graczy (nie można zniszczyć Planety Matki).
      • Zaktualizowano opis Gwiazdy Śmierci, aby szczegółowo wyjaśniał jej funkcję i ograniczenia.
  • Balans
    • Dowódcy
      • Zwiększono ilość miejsca na flotę na dowódcach z poziomami 1-9. Po zmianach największy przyrost następuje przy awansach na poziomy 5-8, zamiast przy awansach na poziomy 8-10. (zmiana ta nastąpiła już przed jednym z eventów)
      • Dodano nowy współczynnik zwiększający zdobywane doświadczenie na dowódcach. Jego wartość stanowi ilość dni od rozpoczęcia rozgrywki na danym serwerze. Przykład: po 10 dniach od startu serwera zdobywane doświadczenie przez wszystkich dowódców będzie zwiększone o 10%. Dla Uniwersum Trys, po wprowadzeniu tej aktualizacji, bonus do zdobywanego doświadczenia wyniesie ok. 80% (start serwera miał miejsce 4 grudnia 2015 roku). Zmiana ta zwiększy tempo rozwoju graczy startujących długo po rozpoczęciu rozgrywki.
      • Zmniejszono o 20% ilość doświadczenia zdobywanego podczas zbierania szczątków.
    • Magazyn
      • Zwiększono minimalną pojemność magazynu planet opuszczonych ze 150.000 do 250.000.
      • Planet graczy nieaktywnych (powyżej 3 dni) od teraz również dotyczy zasada minimalnej pojemności magazynu na poziomie 250.000.
    • Bank
      • (Ważne!) Surowce w Banku nie są już w 100% bezpieczne. W zależności od poziomu rozbudowy, z transakcji bankowych można zrabować od 6% (na 1 poz.) do 1,5% (na 10 poz.) surowców. Zmiana ta została wprowadzona celem dodania nowych opcji strategicznych oraz możliwości zdobycia do tej pory nieosiągalnych surowców. Powodem zmiany jest również ułatwienie obrony planet (system Głównego Obrońcy).
      • Zmniejszono o połowę prowizję w przypadku przedwczesnej wypłaty.
      • Zmniejszono ilość miejsc na wpłatę w Banku z 10 do 5. Od teraz nowe miejsce przyznawane jest co 2 poziom Banku (zaczynając od poziomu 1).
    • Ekonomia
      • Wydobycie na planetach opuszczonych i na planetach graczy nieaktywnych zostało zmniejszone o 40%. Zmiana ta jest spowodowana zwiększeniem ilości surowców na Piratach oraz umożliwieniem rabunku surowców z Banku innych graczy.
    • Badania
      • Technologia Kompresji: zmniejszono przyrost ładowności co poziom z +150% do +50%, ale zmieniono sposób liczenia bonusu na narastający (każdy poziom dodaje +50% do wartości z poziomu poprzedniego, przed aktualizacją każdy poziom dodawał 150% wartości podstawowej ładowności). W efekcie zmian ładowność okrętów zmniejszy się na niskich poziomach tej technologii, ale zwiększy się na wysokich poziomach (do +250% ładowności na poziomie maksymalnym).
    • Okręty
      • Cena okrętów 3 poziomu została zmniejszona z 5 do 4 Gorwenów.
      • Coyote
        • Zwiększono ilość strzałów na rundę 7 do 9
        • Zmniejszono podstawowe obrażenia strzału ze 156 do 122.
      • Niszczyciel
        • Zwiększono ilość strzałów na rundę z 5 do 6.
        • Zmniejszono podstawowe obrażenia strzału z 66 do 53.
      • Okręt Wojennny
        • Zwiększono ilość strzałów na rundę z 2 do 3.
        • Zmniejszono podstawowe obrażenia z 50 do 34.
      • Transporter
        • Zmniejszono bazową ładowność z 6.000 do 4.000
    • Floty Piratów
      • Maksymalna liczba Gorwenów w skarbie została zwiększona z 48 do 100, dzięki czemu skarby w Gorwenach będą od teraz znacząco większe.
      • Skarby w surowcach zwykłych (Tytan, Kwarc, Uran) zostały zwiększone od ok. +500% na poziomach najniższych do ok. +20% na poziomach najwyższych.
  • Poprawki
    • (Ważne) Przedmiot Premium “Szkolenie Dowócy” nie uwzględnia już bonusu dowódcy zwiększającego zdobywane doświadczenie (zawsze zwiększa doświadczenie o stałą wartość).
    • Podczas ataku na Stację Wsparcia dowódcy w obronie nieposiadający żadnej floty będą od teraz wycofywani na planetę matkę właściciela.
    • Poprawiono błąd w evencie “Codzienne logowanie” uniemożliwiający w szczególnych przypadkach odbiór nagrody i dalszą grę.
    • Wartość schowka w informacji o surowcu będzie się teraz automatycznie odświeżać po rozbudowie Magazynu.
    • Zmieniono nazwę misji dowódcy “Transport surowców” na “Transport”, aby mieściła się w interfejsie w zakładce Flota.
    • Zwiększono intensywność przyciemnienia ekranu kiedy aktywny jest popup.
    • Poprawa wyświetlania niektórych elementów gry na starszych przeglądarkach.

Jak zwykle zachęcamy wszystkich graczy do dyskusji nt. zmian w komentarzach oraz na forum gry.

Życzymy dobrej zabawy,
Zespół Gorwen.pl

Komentarze
Sprit3   24.02.16
może nowe osiągnięcie? Niszczyciel budynków - każdy % zniszczonego budynku jest dodawany i jak np uzbiera się 100% to kolejny lvl osiągnięcia ;)
Flantive   25.02.16
Rzeczywiście do nowego systemu dodatkowe osiągnięcie było by ciekawym elementem. Dopiszę tą zmianę do listy kolejnej większej aktualizacji :)
Dodaj komentarz
Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze.

Zapamiętaj mnie
Nie pamiętam hasła Rejestracja