Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej Rozumiem
Logowanie do nowego systemu dostępne od 1 października
Licencje jednorazowe i aktualizacja 2.4
Licencje jednorazowe i aktualizacja 2.4
29.01.16   Flantive   8

Witajcie!

Kilka dni temu w Planie Rozwoju została zapowiedziana aktualizacja 2.4 z nowymi licencjami jednorazowymi, która w momencie publikacji tego artykułu jest wgrywana na Uniwersum Trys. Oprócz nowych licencji przygotowaliśmy kilka zmian w balansie oraz usprawnień ułatwiających grę. Zapraszamy do zapoznania się z listą zmian oraz zachęcamy do podzielenia się swoją opinią.

Lista zmian - aktualizacja 2.4:

  • Nowości
    • Nowość - Licencje jednorazowe
      • Dodano nowy rodzaj licencji umożliwiający budowę floty ponad limit. Po zużyciu licencji jednorazowej nie można jej odzyskać.
      • Nowy rodzaj licencji został dodany jako nowy skarb Floty Piratów z taką samą szansą, jak licencje stałe (10%). W przyszłości licencje te zostaną wykorzystane jako nagrody w eventach i innych nowych systemach.
    • Floty Piratów
      • Szansa na pojawienie się surowców zwykłych (Tytan, Kwarc, Uran) jako skarbu Piratów została zmniejszona z 55% do 45% z powodu wprowadzenia licencji jednorazowych (10% szansy).
    • Czat:
      • Przy zamkniętym czacie zamiast ikony o nowych wiadomościach, dodano widoczną informację z liczbą nowych wiadomości. Liczba ta to suma nowych wiadomości z czatu ogólnego i czatu sojuszu, jej maksymalna wartość to 99.
      • Przy otwartym czacie dodano informację o nowych wiadomościach w czacie, który mamy zamknięty. Oznacza to, że jeśli rozmawiamy na czacie ogólnym, to dostaniemy informację, jeśli na czacie sojuszu pojawią się nowe wiadomości (i vice versa).
    • Surowce w raporcie szpiegowskim planety nie będą już informowały o wszystkich surowcach nieprzebywających w Schowku, a o wszystkich surowcach możliwych do zrabowania. Zmiana ta usunie konieczność “ręcznego” przeliczania liczby surowców jakie jesteśmy w stanie zrabować.
    • W polu “Twoi dowódcy” w zakładce “Flota”, do informacji o dowódcy oczekującym dodane zostało aktualne położenie dowódcy (nazwa planety).
    • W rankingu sojuszy dodano pole “Członkowie” informujące o aktualnej liczbie graczy w sojuszu.
  • Balans
    • Atak
      • Zwiększono ilość rabowanych surowców z planet graczy nieaktywnych (powyżej 3 dni nieaktywności) z 50% do 80%.
      • Dodano nowy “współczynnik rabunku” w przypadku ataku na gracza aktywnego. Jeśli agresor ma więcej punktów od obrońcy, to ilość rabowanych surowców obliczana jest na podstawie stosunku punktów obrońcy do punktów agresora. Przykładowo: gracz posiadający 50.000 punktów podczas ataku na gracza posiadającego 25.000 punktów będzie rabował (25.000/50.000)*100% = 50% surowców. Do tego doliczany jest stały współczynnik 50%, więc atakujący będzie w stanie zrabować 50% z 50% surowców = 25% wszystkich surowców. Zmiana ta dotyczy wyłącznie graczy aktywnych, co ułatwi nowym graczom rozwój, a także nie zablokuje możliwości “farmienia” graczy nieaktywnych.
    • Budynki: Magazyn
      • Dodano maksymalny poziom Magazynu równy 20.
      • Zmodyfikowano pojemność Magazynu na poszczególnych poziomach (mniej pojemności na poziomach 1-9, więcej pojemności na poziomach od 10 wzwyż). Po zmianie tej nie dojdzie do sytuacji, w której rozbudowa Magazynu kosztuje więcej niż jest on w stanie pomieścić.
      • Zmniejszona pojemność Magazynu na niższych poziomach nie dotyczy planet opuszczonych, gdzie minimalna pojemność wynosi teraz 150.000.
    • Opcja Premium “Zakończ teraz” dla budowy w Kapitolu, Centrum Badawczym, Hangarze:
      • Zwiększono cenę, jeśli czas do zakończenia jest krótszy niż 20 min.
      • Zmniejszono cenę, jeśli czas do zakończenia jest dłuższy niż 1 godz.
  • Poprawki
    • (WAŻNE!) Podczas opuszczenia planety, wszystkie statki oczekujące w Hangarze zostaną usunięte. Zmiana ta ma na celu wyeliminowanie możliwości ominięcia systemu licencji i budowy floty ponad limit.
    • W informacji o dowódcy, jeśli nie posiada on żadnej floty, to pasek zapełnienia floty nie jest już wyświetlany.

Życzymy dobrej zabawy,
Zespół Gorwen.pl

Komentarze
Endriu   29.01.16
Zmiany głównie kosmetyczne i nie integrujące w gre. Duży plus za zwiększenie farmionych surowców do 80% , pomoze to nowym graczom i miejmy nadzieje ze przyciągnie. Dzieki Flantive, dobra robota.
Songo89   29.01.16
Ogólnie fajnie, otwieranie możliwości zawsze na plus. Ale ograniczenie ataków na słabszych do 25% to dla mnie zawsze porażka. Ty z dołu możesz mnie farmić, a moje wloty do Ciebie nie mają sensu.
Songo89   30.01.16
Po aktualizacji widzę ze farmienie jest mniej opłacalne. Bo surka zatrzymuje się na 98_110k i magazyny ograniczają produkcję. Żeby planety opuszczone były bardziej opłacalne od graczy? Chyba coś nie tak.
Flantive   30.01.16
+1
Ograniczenie ataków na słabszych nie zawsze jest równe 25%, był to tylko przykład ukazujący zasadę działania nowego współczynnika. System punktacji działa w bardzo pozytywny sposób dla nowego współczynnika, gdyż im ich więcej, tym różnica pomiędzy graczami jest coraz mniejsza. Dzięki temu gracze z topki nie są prawie w ogóle dotknięci nowymi zmianami, a gracze z niższych pozycji mogą spokojniej się rozwijać.
Problem opłacalności planet opuszczonych względem planet graczy nieaktywnych zostanie rozwiązany z kolejną aktualizacją, poprawkę do tego mam już zapisaną na liście zmian :)
Endriu   30.01.16
Flantive czy pojemność magazynów u graczy nieaktywnych zostala zmniejszona? Bo jesli tak to farmienie graczy nieaktywnych nawet jeśli zwiekszyles możliwość rabunku do 80% mija się z celem i koliduje. Na graczach powyżej miesiąca nieobecności zbieram jakieś 300% mnie niż przed aktualizacją i latanie jest nieopłacalne...
Endriu   30.01.16
Wlasnie doczytałem dokladnie. Zmniejszenie pojemnosci magazynów u graczy na nizszych poziomach... Przy farmieniu wyglada to fatalnie. Nie ma sensu latać na graczy nieaktywnych. To co wczesniej chciałeś osiągnąć zmniejszajac wydobycie na nieaktywnych planetach do 20% co bylo nie do zaakceptowania, teraz osiagnoles to samo zmniejszając pojemność magazynów, sprytnie. Generalnie porażka, proszę Cie odnies sie do tego. I czemu niby Twoim zdaniem ma slozyc ta zmiana...
Flantive   31.01.16
Jak już wspomniałem w odpowiedzi na komentarz Songo89, zmiana dla planet graczy nieaktywnych nie była planowana i zostanie poprawiona w pierwszej paczce poprawek do aktualizacji 2.4 prawdopodobnie już jutro.
Zmiana była skierowana głównie dla graczy aktywnych i ma na celu lepsze rozłożenie w czasie pojemności Magazynów na starcie gry (pojemność 250k dla gracza z wydobyciem 1k/h to zdecydowanie za dużo).
Flantive   31.01.16
Poprawka do pojemności magazynów została wgrana na Uniwersum Trys.

Pamiętać należy też o tym, że po aktualizacji 2.4 w raporcie szpiegowskim nie widzimy już całkowitej ilości surowców na planecie, a ilość którą możemy zrabować. Wartości te będą więc być znacznie mniejsze, choć w rzeczywistości rabować będziemy więcej.
Dodaj komentarz
Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze.

Zapamiętaj mnie
Nie pamiętam hasła Rejestracja