Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej Rozumiem
Logowanie do nowego systemu dostępne od 1 października
Nowy bank i paczka poprawek
Nowy bank i paczka poprawek
7.11.15   Flantive   0

Witajcie!

Podczas gdy przygotowania do otwarcia nowego serwera idą pełną parą, przygotowaliśmy dla Was aktualizację zmieniającą kilka rzeczy w grze. Skupiliśmy się w niej głównie na poprawkach i balansie gry. Mamy jednak jedną nowość, która z pewnością zamiesza nieco w rozgrywce. Od teraz zabezpieczenie surowców w Banku nie będzie już takie trywialne. Przygotowane zmiany zmuszą właścicieli surowców do uważniejszego ich pilnowania, a agresorom umożliwią rabunek w określonych okolicznościach. Szczegóły nowego systemu wypisane są na liście zmian. Aktualizacja zostanie wgrana na serwer Otrais niedługo po opublikowaniu tego artykułu.

Specjalne podziękowania dla autora bloga Projektowanie Gier za pomoc w identyfikacji wartościowych poprawek. Zaproponowane przez niego zmiany pojawią się w przyszłych aktualizacjach, o czym z pewnością będziemy informować.

Lista zmian - aktualizacja 1.7:

  • Nowości
    • Bank - nowa zasada działania
      • W nowym banku można wpłacać nieograniczone ilości surowców.
      • Każda wpłata może zostać zabezpieczona przez 2 do 24 godzin. Przez ten czas gracz nie ma dostępu do surowców.
      • Przez ostatnią godzinę zabezpieczenia można wypłacić surowce za darmo. Wypłata transakcji kończącej się później niż w ciągu 60 minut możliwa jest tylko z użyciem Diamentów (1 Diament za każdą godzinę powyżej pierwszej).
      • Po upłynięciu czasu zabezpieczenia, surowce automatycznie wracają z banku na planetę.
      • Limit jednoczesnych transakcji wyznacza poziom Banku na planecie.
      • Surowce wpłacone do starej wersji banku można wypłacić w dowolnym momencie.
    • Budynki zawierają teraz informację o skutkach rozbudowy na kolejny poziom (zwiększenie wydobycia, produkcja energii, itp.).
  • Balans
    • Dowódcy
      • zwiększono pojemność dowódców na poziomach 2 i 3.
      • znacznie zmniejszono ilość potrzebnego doświadczenia na poziomy 1-6. Z tego powodu może się okazać, że dowódca po aktualizacji ma więcej punktów, niż wymaga kolejny poziom. Aby przeliczyć poziom na nowo należy zdobyć na nim jakiekolwiek punkty doświadczenia.
      • zwiększono ilość potrzebnego doświadczenia na poziomy 7-10.
      • każdy atak na planetę przyzna od teraz dodatkowe 20 punktów doświadczenia. Pomoże to w przeprowadzeniu dowódcy przez pierwsze poziomy.
    • Kolonizator - zmieniono rozmiar z 1000 do 500 jednostek.
    • Fabryka Robotów - zmniejszono redukcję czasu rozbudowy budynków z 50% do 35% na poziom.
    • Nowe sektory w galaktyce będą od teraz zawierać 4 planety, z czego dwie z nich zostaną przydzielone jako planety Matki dla nowych graczy.
  • Poprawki
    • Wiadomości nie będą już wczytywać się, jeśli nie mamy otwartej rozmowy.
    • Wysyłanie wiadomości w rozmowie kliknięciem w “Wyślij” powinno już poprawnie zmniejszyć pole na kolejną wiadomość.
    • Podczas tworzenia nowej rozmowy wiadomość nie zostanie już usunięta, jeśli nie wpiszemy tematu lub pomylimy nick gracza.
    • Opuszczenie planety gracza nieaktywnego (poniżej 100 punktów) poprawnie wyczyści planetę z budynków i floty.
    • Opuszczenie planety gracza nieaktywnego (poniżej 100 punktów) poprawnie zmieni jej grafikę i zmniejszy rozmiar w galaktyce.

Jak zwykle zapraszamy na forum gry do dyskusji o zmianach.

Życzymy przyjemnej rozgrywki,
Zespół Gorwen.pl

Komentarze
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz
Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze.

Zapamiętaj mnie
Nie pamiętam hasła Rejestracja