Forum » Pomysły i propozycje » V4 - GORWEN
V4 - GORWEN
~BoginiSexu
Temat : Uni V4
"Prośby, groźby, wyzwiska i oszczerstwa. To już wszystko było. Ale to historia..."
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Jest od dłuższego czasu przeprowadzana rozmowa z Mateuszem (Adminem) na temat wypuszczenia nowego uniwersum. Jak w temacie - "V4"
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Teraz tak... można to wszystko zresetować i grać od nowa. Można wprowadzić do gry pewne poprawki które nie wymagają od programisty dużego nakładu czasu. Cała gra jest dobrze skalibrowana ale potrzebuje waszej pomocy. Potrzebne są konkrety.
-----------------------------------------------------------------------------------------------
"zagrajmy w 5-10-15" --- Jest tu wielu graczy co psioczy, że to, że tamto.
Ja - jako moderator tego wątku potrzebuje konkrety :
* nie podoba mi się to....
* zmieniłbym to....
* wprowadziłbym taką nową jednostkę lub zmianę....
* i tak dalej ^^
------------------------------------------------------------------------------------------------
Pomysły będę przedstawiał w postaci punktów i opisów każdego z osobna by Admin wiedział co napisać lub zmienić. Chce by to trwało jak najkrócej. Wszystkie zmiany wymagają nakładu czasu.
============================================
1. Ucieczka z surowcem
- Poprawienie funkcjonalności budynku Bank
- Wprowadzenie opłat za anulowanie produkcji (tylko flota)
- w/w wartość do ustalenia
~Annuaki90
============================================
2. Opcja "aktywni" w sojuszu
- W czasach multikontowości jest to problem. Jeżeli się uporamy z problemem "3" to wtedy mozna pozostawić bez zmian.
============================================
3. Multikontowość
- Zero tolerancji
~Cały TRYS
============================================
4. - Rangi graczy w sojuszach.
~Aina
============================================
5. - Deathline
============================================
6. Ofensywa
- skalibrowanie (w obecnej sytuacji opłaca sie tylko jedno działo)
- Troche grubsza robota bo mozna to rozpisać w kierunku L1 L4. Ale to poczekamy z tym.
============================================
7. ----
8. ----
9. ----
=========
Edit : StarElite : miał miesiąc temu pewne propozycje wiec trzeba to będzie już w jednym wątku zamknąć.
Edit : temat będzie wielokrotnie aktualizowany.
Temat : Uni V4
"Prośby, groźby, wyzwiska i oszczerstwa. To już wszystko było. Ale to historia..."
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Jest od dłuższego czasu przeprowadzana rozmowa z Mateuszem (Adminem) na temat wypuszczenia nowego uniwersum. Jak w temacie - "V4"
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Teraz tak... można to wszystko zresetować i grać od nowa. Można wprowadzić do gry pewne poprawki które nie wymagają od programisty dużego nakładu czasu. Cała gra jest dobrze skalibrowana ale potrzebuje waszej pomocy. Potrzebne są konkrety.
-----------------------------------------------------------------------------------------------
"zagrajmy w 5-10-15" --- Jest tu wielu graczy co psioczy, że to, że tamto.
Ja - jako moderator tego wątku potrzebuje konkrety :
* nie podoba mi się to....
* zmieniłbym to....
* wprowadziłbym taką nową jednostkę lub zmianę....
* i tak dalej ^^
------------------------------------------------------------------------------------------------
Pomysły będę przedstawiał w postaci punktów i opisów każdego z osobna by Admin wiedział co napisać lub zmienić. Chce by to trwało jak najkrócej. Wszystkie zmiany wymagają nakładu czasu.
============================================
1. Ucieczka z surowcem
- Poprawienie funkcjonalności budynku Bank
- Wprowadzenie opłat za anulowanie produkcji (tylko flota)
- w/w wartość do ustalenia
~Annuaki90
============================================
2. Opcja "aktywni" w sojuszu
- W czasach multikontowości jest to problem. Jeżeli się uporamy z problemem "3" to wtedy mozna pozostawić bez zmian.
============================================
3. Multikontowość
- Zero tolerancji
~Cały TRYS
============================================
4. - Rangi graczy w sojuszach.
~Aina
============================================
5. - Deathline
============================================
6. Ofensywa
- skalibrowanie (w obecnej sytuacji opłaca sie tylko jedno działo)
- Troche grubsza robota bo mozna to rozpisać w kierunku L1 L4. Ale to poczekamy z tym.
============================================
7. ----
8. ----
9. ----
=========
Edit : StarElite : miał miesiąc temu pewne propozycje wiec trzeba to będzie już w jednym wątku zamknąć.
Edit : temat będzie wielokrotnie aktualizowany.
1. Nie podoba mi się bezużyteczność budynku - Bank.
Krótka argumentacja:
Surowce każdy chowa w hangarze, robiąc ogromne kolejki budowania floty, które można anulować bez ponoszenia kosztu (100% surki wraca z anulowanej budowy statków). Ja np. aktualnie mam kolejkę w hangarze do listopada 2021, surowce są bezpieczne bez potrzeby używania banku, nikt nie może ich zabrać. Czas budowy statków T1 (lekki myśliwiec, ciężki myśliwiec i phoenix) to min 1 sekunda, więc w ciągu 1 dnia zrobi się 80k statków i to jest cały koszt zabezpieczenia surowców, reszta jest bezpieczna.
Co bym zmienił?
Chyba najłatwiej dla programisty byłoby wprowadzić koszt za anulowanie budowy, np. nie wraca 100% surowców tak jak teraz, ale np. 80% - wtedy chowanie surki w kolejce hangara już by nie było takie opłacalne, gdyby za każdym razem tracić 20% zapasów - bank by się przydawał do ochrony przed atakiem.
Krótka argumentacja:
Surowce każdy chowa w hangarze, robiąc ogromne kolejki budowania floty, które można anulować bez ponoszenia kosztu (100% surki wraca z anulowanej budowy statków). Ja np. aktualnie mam kolejkę w hangarze do listopada 2021, surowce są bezpieczne bez potrzeby używania banku, nikt nie może ich zabrać. Czas budowy statków T1 (lekki myśliwiec, ciężki myśliwiec i phoenix) to min 1 sekunda, więc w ciągu 1 dnia zrobi się 80k statków i to jest cały koszt zabezpieczenia surowców, reszta jest bezpieczna.
Co bym zmienił?
Chyba najłatwiej dla programisty byłoby wprowadzić koszt za anulowanie budowy, np. nie wraca 100% surowców tak jak teraz, ale np. 80% - wtedy chowanie surki w kolejce hangara już by nie było takie opłacalne, gdyby za każdym razem tracić 20% zapasów - bank by się przydawał do ochrony przed atakiem.
2. Nie podoba mi się brak możliwości niszczenia floty na planecie, która nie jest postawiona w obronie
Krótka argumentacja:
Akutalnie w czołówce gry jest pełno nieaktywnych kont, które mają dużo punktów dzięki nabudowanym ogromnym ilościom statków. Nie da się z nimi nic zrobić, w żaden sposób zaatakować. Przez to w zasadzie można puścić kolejkę z masą statków w hangarze, wrócić za pół roku i być znacznie wyżej w rankingu bez gry.
Co bym zmienił?
Niszczenie całej floty nie będącej w obronie na planecie jest złym pomysłem. Ale może dałoby się dodać taką funkcjonalność do bombowca, żeby mógł niszczyć też jakiś niewielki % floty na planecie (np. od 0,01% do 1% - to i tak by było dużo). Chyba z punktu widzenia programisty nie byłaby to wielka zmiana bo aktualnie już taka jednostka jest, tylko trzeba poszerzyć jej kompetencje.
Krótka argumentacja:
Akutalnie w czołówce gry jest pełno nieaktywnych kont, które mają dużo punktów dzięki nabudowanym ogromnym ilościom statków. Nie da się z nimi nic zrobić, w żaden sposób zaatakować. Przez to w zasadzie można puścić kolejkę z masą statków w hangarze, wrócić za pół roku i być znacznie wyżej w rankingu bez gry.
Co bym zmienił?
Niszczenie całej floty nie będącej w obronie na planecie jest złym pomysłem. Ale może dałoby się dodać taką funkcjonalność do bombowca, żeby mógł niszczyć też jakiś niewielki % floty na planecie (np. od 0,01% do 1% - to i tak by było dużo). Chyba z punktu widzenia programisty nie byłaby to wielka zmiana bo aktualnie już taka jednostka jest, tylko trzeba poszerzyć jej kompetencje.
Temat nr.1
10h temu już mówiłem o tym z Adminem :D Według logiki powinno pobierać surowiec za wykonany statek - a nie za liste statków do wykonania. (ale to może być technicznie problematyczne) 80% powrotu z kolejki już była stosowana 10 lat temu i jakiś sens miało.
10h temu już mówiłem o tym z Adminem :D Według logiki powinno pobierać surowiec za wykonany statek - a nie za liste statków do wykonania. (ale to może być technicznie problematyczne) 80% powrotu z kolejki już była stosowana 10 lat temu i jakiś sens miało.
Pomysł na
Temat nr 3 :D
Bo to już jest jak mantra. Nie muszę nawet chyba wyjaśniać.
Temat nr 3 :D
Bo to już jest jak mantra. Nie muszę nawet chyba wyjaśniać.
3. Wprowadziłbym zadania codzienne z jakimiś nagrodami
Krótka argumentacja:
W wielu grach jest już taki mechanizm, żeby zachęcić do codziennej aktywności. W Gorwenie teraz mamy jakiś bonus za codzienne logowanie, ale powiedzmy sobie że te 10k tytanu to niezbyt atrakcyjne, a zresztą wystarczy się zalogować, a nie wykonać jakąś akcję.
Wprowadziłbym coś w tym stylu, że codziennie losują ci się np. 3 zadania z jakiejś puli. Np. masz na dzisiaj do zrobienia: zaatakuj 3 piratów, zaatakuj stację wsparcia, wybuduj 1000 lekkich myśliwców.
Dodatkowo fajny byłby jakiś ranking miesięczny np. coś jak w evencie z piratami, tylko żeby było to caly czas aktywne i co miesiąc nagrody za największe zaangażowanie. Myślę, że taki system byłby motywujący do systematycznej gry
Krótka argumentacja:
W wielu grach jest już taki mechanizm, żeby zachęcić do codziennej aktywności. W Gorwenie teraz mamy jakiś bonus za codzienne logowanie, ale powiedzmy sobie że te 10k tytanu to niezbyt atrakcyjne, a zresztą wystarczy się zalogować, a nie wykonać jakąś akcję.
Wprowadziłbym coś w tym stylu, że codziennie losują ci się np. 3 zadania z jakiejś puli. Np. masz na dzisiaj do zrobienia: zaatakuj 3 piratów, zaatakuj stację wsparcia, wybuduj 1000 lekkich myśliwców.
Dodatkowo fajny byłby jakiś ranking miesięczny np. coś jak w evencie z piratami, tylko żeby było to caly czas aktywne i co miesiąc nagrody za największe zaangażowanie. Myślę, że taki system byłby motywujący do systematycznej gry
Up. Problem sie pojawi szybciej niż myślisz. A wiec kto co i za ile. Moja sugestia jest taka. Gram tu na tym serwerze 3 miesiące. Przydałbym sie event (który już jest w silniku gry napisany) ale nie 7 czy 14 dniowy ale 1 dobowy. Schemat rankingu też jest napisany
Przykład ? Jutro jest niedziela Event na piratów (Gotowy). Ranging - Czas 24h. (Gotowy - do małej poprawki) Nagroda ? Do ustalenia.
Co ty na to ?
Edit : i Ja bym raczej poszedł w zadanie co tygodniowe. A nagrody mądre rozpisał.
Przykład ? Jutro jest niedziela Event na piratów (Gotowy). Ranging - Czas 24h. (Gotowy - do małej poprawki) Nagroda ? Do ustalenia.
Co ty na to ?
Edit : i Ja bym raczej poszedł w zadanie co tygodniowe. A nagrody mądre rozpisał.
Up, dobra teraz ogarnalem w czym moze byc problem. Gracz nowy a stary. Nowy nigdy nie bedzie miał szans. Wiec akcja codzienna z niewielka nagroda (ktora nie bedzie szokiem dla wyjadacza) ma sens. Siur ?
Dodałabym więcej Rang w sojuszu powinno być kilka rang w tym nowy gracz, ekonom który by pilnował skarbca i inne można było by dodać
A co jakie by miały być różnice miedzy "normalnym" graczem a tm nowym ? Trwa dyskusja :D