Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej Rozumiem
Logowanie do nowego systemu dostępne od 1 października
Forum » Pomysły i propozycje » V4 - GORWEN

V4 - GORWEN



~BoginiSexu

Temat : Uni V4
"Prośby, groźby, wyzwiska i oszczerstwa. To już wszystko było. Ale to historia..."

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Jest od dłuższego czasu przeprowadzana rozmowa z Mateuszem (Adminem) na temat wypuszczenia nowego uniwersum. Jak w temacie - "V4"

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Teraz tak... można to wszystko zresetować i grać od nowa. Można wprowadzić do gry pewne poprawki które nie wymagają od programisty dużego nakładu czasu. Cała gra jest dobrze skalibrowana ale potrzebuje waszej pomocy. Potrzebne są konkrety.

-----------------------------------------------------------------------------------------------

"zagrajmy w 5-10-15" --- Jest tu wielu graczy co psioczy, że to, że tamto.
Ja - jako moderator tego wątku potrzebuje konkrety :

* nie podoba mi się to....
* zmieniłbym to....
* wprowadziłbym taką nową jednostkę lub zmianę....
* i tak dalej ^^

------------------------------------------------------------------------------------------------

Pomysły będę przedstawiał w postaci punktów i opisów każdego z osobna by Admin wiedział co napisać lub zmienić. Chce by to trwało jak najkrócej. Wszystkie zmiany wymagają nakładu czasu.

============================================

1. Ucieczka z surowcem

- Poprawienie funkcjonalności budynku Bank
- Wprowadzenie opłat za anulowanie produkcji (tylko flota)
- w/w wartość do ustalenia
~Annuaki90

============================================

2. Opcja "aktywni" w sojuszu
- W czasach multikontowości jest to problem. Jeżeli się uporamy z problemem "3" to wtedy mozna pozostawić bez zmian.

============================================

3. Multikontowość

- Zero tolerancji
~Cały TRYS

============================================

4. - Rangi graczy w sojuszach.
~Aina

============================================

5. - Deathline

============================================

6. Ofensywa
- skalibrowanie (w obecnej sytuacji opłaca sie tylko jedno działo)
- Troche grubsza robota bo mozna to rozpisać w kierunku L1 L4. Ale to poczekamy z tym.


============================================
7. ----
8. ----
9. ----
=========

Edit : StarElite : miał miesiąc temu pewne propozycje wiec trzeba to będzie już w jednym wątku zamknąć.

Edit : temat będzie wielokrotnie aktualizowany.



Napisany przez BoginiSexu
31.10.20
1. Nie podoba mi się bezużyteczność budynku - Bank.

Krótka argumentacja:
Surowce każdy chowa w hangarze, robiąc ogromne kolejki budowania floty, które można anulować bez ponoszenia kosztu (100% surki wraca z anulowanej budowy statków). Ja np. aktualnie mam kolejkę w hangarze do listopada 2021, surowce są bezpieczne bez potrzeby używania banku, nikt nie może ich zabrać. Czas budowy statków T1 (lekki myśliwiec, ciężki myśliwiec i phoenix) to min 1 sekunda, więc w ciągu 1 dnia zrobi się 80k statków i to jest cały koszt zabezpieczenia surowców, reszta jest bezpieczna.

Co bym zmienił?
Chyba najłatwiej dla programisty byłoby wprowadzić koszt za anulowanie budowy, np. nie wraca 100% surowców tak jak teraz, ale np. 80% - wtedy chowanie surki w kolejce hangara już by nie było takie opłacalne, gdyby za każdym razem tracić 20% zapasów - bank by się przydawał do ochrony przed atakiem.
Napisany przez Annuaki90
31.10.20
2. Nie podoba mi się brak możliwości niszczenia floty na planecie, która nie jest postawiona w obronie

Krótka argumentacja:
Akutalnie w czołówce gry jest pełno nieaktywnych kont, które mają dużo punktów dzięki nabudowanym ogromnym ilościom statków. Nie da się z nimi nic zrobić, w żaden sposób zaatakować. Przez to w zasadzie można puścić kolejkę z masą statków w hangarze, wrócić za pół roku i być znacznie wyżej w rankingu bez gry.

Co bym zmienił?
Niszczenie całej floty nie będącej w obronie na planecie jest złym pomysłem. Ale może dałoby się dodać taką funkcjonalność do bombowca, żeby mógł niszczyć też jakiś niewielki % floty na planecie (np. od 0,01% do 1% - to i tak by było dużo). Chyba z punktu widzenia programisty nie byłaby to wielka zmiana bo aktualnie już taka jednostka jest, tylko trzeba poszerzyć jej kompetencje.
Napisany przez Annuaki90
31.10.20
Temat nr.1

10h temu już mówiłem o tym z Adminem :D Według logiki powinno pobierać surowiec za wykonany statek - a nie za liste statków do wykonania. (ale to może być technicznie problematyczne) 80% powrotu z kolejki już była stosowana 10 lat temu i jakiś sens miało.
Napisany przez BoginiSexu
31.10.20
Pomysł na
Temat nr 3 :D

Bo to już jest jak mantra. Nie muszę nawet chyba wyjaśniać.
Napisany przez BoginiSexu
31.10.20
3. Wprowadziłbym zadania codzienne z jakimiś nagrodami

Krótka argumentacja:
W wielu grach jest już taki mechanizm, żeby zachęcić do codziennej aktywności. W Gorwenie teraz mamy jakiś bonus za codzienne logowanie, ale powiedzmy sobie że te 10k tytanu to niezbyt atrakcyjne, a zresztą wystarczy się zalogować, a nie wykonać jakąś akcję.

Wprowadziłbym coś w tym stylu, że codziennie losują ci się np. 3 zadania z jakiejś puli. Np. masz na dzisiaj do zrobienia: zaatakuj 3 piratów, zaatakuj stację wsparcia, wybuduj 1000 lekkich myśliwców.

Dodatkowo fajny byłby jakiś ranking miesięczny np. coś jak w evencie z piratami, tylko żeby było to caly czas aktywne i co miesiąc nagrody za największe zaangażowanie. Myślę, że taki system byłby motywujący do systematycznej gry
Napisany przez Annuaki90
31.10.20
Up. Problem sie pojawi szybciej niż myślisz. A wiec kto co i za ile. Moja sugestia jest taka. Gram tu na tym serwerze 3 miesiące. Przydałbym sie event (który już jest w silniku gry napisany) ale nie 7 czy 14 dniowy ale 1 dobowy. Schemat rankingu też jest napisany

Przykład ? Jutro jest niedziela Event na piratów (Gotowy). Ranging - Czas 24h. (Gotowy - do małej poprawki) Nagroda ? Do ustalenia.

Co ty na to ?


Edit : i Ja bym raczej poszedł w zadanie co tygodniowe. A nagrody mądre rozpisał.
Napisany przez BoginiSexu
31.10.20
Up, dobra teraz ogarnalem w czym moze byc problem. Gracz nowy a stary. Nowy nigdy nie bedzie miał szans. Wiec akcja codzienna z niewielka nagroda (ktora nie bedzie szokiem dla wyjadacza) ma sens. Siur ?
Napisany przez BoginiSexu
31.10.20
Dodałabym więcej Rang w sojuszu powinno być kilka rang w tym nowy gracz, ekonom który by pilnował skarbca i inne można było by dodać
Napisany przez Aina
5.11.20
A co jakie by miały być różnice miedzy "normalnym" graczem a tm nowym ? Trwa dyskusja :D

Napisany przez BoginiSexu
5.11.20



Dodaj post

Aby dodawać posty musisz być zalogowany.
Zapamiętaj mnie
Nie pamiętam hasła Rejestracja