Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej Rozumiem
Logowanie do nowego systemu dostępne od 1 października
Forum » Pomysły i propozycje » 2 nowe struktury do wybudowania

2 nowe struktury do wybudowania



Działo (nazwa)
ładuje sie przez 12h i niszczy 1% statków na wybranej planecie. Po wykonanym ostrzale musi ostygnąć przez 12h przed kolejnym użyciem.
tylko 1 atak na 1 planetę może być wykonywany w tym samym czasie (czyli nie może być 20 graczy którzy bedą atakować jednego gracza w tym samym momencie)
Koszty aktywacji działa : wydobycie oraz czasy konstrukcji i badań zmniejszone o 5% (przez 12h kiedy działo sie ładuje)


Osłona (nazwa)
Osłania planetę na której jest wybudowana przed działem (nazwa).
W trakcie gdy osłona jest aktywna wydobycie na planecie jest zmniejszone o 50% oraz czas konstrukcji i badań zwiększa sie o 50%
czas aktywacji osłony: 30min (w tym czasie działają ograniczenia wydobycia i czasu konstrukcji i badań (flota,budynki,badania))
czas dezaktywacji osłony: 30min (w tym czasie działają ograniczenia wydobycia i czasu konstrukcji i badań (flota,budynki,badania))
Osłona może wytrzymać do 3 ataków, po 3cim ataku osłona zostanie wyłączona.

w przypadku gdy obiekty będą zbombardowane nie mogą być używane do czasu naprawy
Napisany przez StarElite
15.09.20
Tutaj to jest sporo rzeczy do napisania, pytanie czy jest komu to wykonać. Rozmawiałem z Mateuszem - Adminem. Nadzieja jest. My jako gracze możemy doprecyzować co warte jest by dodać, zmienić usunąć. Żeby to była konkretna lista pomysłów. Pomysłow które nie zabiją nowego uniwersum w sposób naturalny.

Przygotowanie nowego uni bez zmian to nie jest aż tak dużo roboty w porównaniu do poprawienia go. Ale wtedy by trzeba ustawić death line przykładowo rok. I kolejny reset.
Napisany przez BoginiSexu
15.09.20
flan miał pomysł z tymi rdzeniami planet xen.. tyle że nie zostało to wprowadzone
Napisany przez StarElite
15.09.20
To jest za dużo pisania. Wg mnie liczą sie pomysły proste. Szybkie w wykonaniu.
Poprawki zmieniające nie wiele linijek kodu.
Napisany przez BoginiSexu
15.09.20
Generalnie jednak bardzo słuszna uwaga, że przydałoby się coś (struktura, budynek lub statek), co pozwalałoby niszczyć statki na planecie. Bo bez tego masa nieaktywnych graczy jest wysoko w rankingu
Napisany przez Annuaki90
15.09.20
Badanie zwiększające pojemność floty? Jakby mozna by było ustrzelić coś wiekszego a nie ziarenko. To juz coś.
Napisany przez BoginiSexu
15.09.20
albo zamiast badania to po prostu dodac kolejne poziomy doswiadczenia dowodcow, teraz jest max 10 poziom i 15k floty, ale tu serio wystarczy pare linijek kodu zeby dodac powiedzmy 5 poziomow wyzej, oczywiscie z jakas sluszna kwota niezbednego doswiadczenia zeby to wbic, i flota by byla np. max 100k
Napisany przez Annuaki90
15.09.20
Nawet i lepiej. ale nie zamykać skali. Czyli lvl bez ograniczenia oczywiscie z przemyślanym skrypcie.
Napisany przez BoginiSexu
15.09.20
naprawde chcecie żebyśmy mieli dowódców 100+k pojemności floty? :p
to bedzie bardzo niekorzystne dla słabszych graczy z jednego prostego względu.
1 dowódca topki (15k) rozwala PRZYNAJMNIEJ 1.5 dowódcy takiego gracza 70k pkt.
graczowi mającemu do 40-50k pkt 2 dowódców.
jeśli taki osobnik z topki wyśle dowódce o pojemności 100k floty na takiego gracza 40-50k pkt to mu dosłownie całą flote zmiecie.

oczywiście nie zaprzeczam że przydałaby sie wieksza pojemność dowódców bo chociażby niszczenie piratów 200-300k oznacza wysłanie średnio 16 dowódców wypełnionych t4 z bonusem 27% do plazm (te bonusy za gorweny w dowódcach) ale słabsi gracze juz mocno obrywający, dostaną totalnie po głowach.

chyba że to akceptujecie to jestem jak najbardziej za :D
ten pomysł który podałem też może być inaczej zrealizowany : może to być struktura w sojuszu. coś w rodzaju kolejnego bonusu tyle że interaktywnego.

ewentualnie dodać do gry możliwość niszczenia flot przy każdym ataku.
przykładowo, wysyłając dowódce 15k lekkich myśliwców (jeśli nie napotkają obrony na planecie) to 10% danego typu floty (czyli 1500 lekkich myśliwców) będzie niszczone na planecie. jeśli zostanie wysłany dowódca po 5k każdego rodzaju statków t1 to na planecie zostanie zniszczone po 500 z każdego rodzaju t1
jeśli będzie się chciało zniszczyć przykładowo bombowce u kogoś na planecie to wysyła sie w dowódcy 6 bombowców i jest szansa że 1 bombowiec u przeciwnika zostanie zniszczony.
Napisany przez StarElite
15.09.20
Ja już stary jestem. Ale coś mi świta że było coś takiego jak FS.



Edit:

Pytam graczy którzy mają już gś. Ile traw przelecenie w poprzek galaktyki?

Edit2:

Zapomniałem o falandze... Ale ? Moze bez było by ciekawiej. Oczywiście nie mowie tu o wysyłaniu Floty na miesiac..

-----

Edit 3

Balans musi być. A rzecz najwazniejsza,,

MULTIKONTOWOŚĆ.
bez tego nawet nie ma za co sie brac. Jupik, nie pozdrawiam.



Napisany przez BoginiSexu
15.09.20



Dodaj post

Aby dodawać posty musisz być zalogowany.
Zapamiętaj mnie
Nie pamiętam hasła Rejestracja