Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej Rozumiem
Logowanie do nowego systemu dostępne od 1 października
Forum » Ogólne » Nowy "surowiec"

Nowy "surowiec"



Na wstępie.. Życzę miłej lektury :P

Pomyślałem sobie by zaproponować dodanie nowego "surowca" w grze.
Surowcem tym byliby ludzie :P
Dzięki temu byłyby limity posiadanych statków (nie tylko na podstawie licencji), im więcej ludzi by się miało, tym szybciej by się tworzyli. { x*1,1 } (x = liczba ludności) na godzinę.
Limit początkowy liczby mieszkańców to 1.000
"Produkcja" ludzi odbywałaby się na każdej planecie, identycznie jak z surowcami, można by ich przewozić z planety na planetę, w momencie zapełnienia "magazynu" ludźmi w 100% kolejni nie dodawali by się ponad limit (na wyższych poziomach budynku i większej ilości mieszkańców można by było budować i anulować budowę statków w celu dodania sobie ludzi ponad limit żeby przyspieszyć ich produkcje)
===Przykład :
======Na start posiada się 10 ciu ludzi
======Po 24h = 98
======Po 48h = 970
======Po 72h = 9.555
======Po 96h = 94.123
======Itd.. Po tygodniu było by to 89.943.774 Ludzi (bez ładowania ich do statków, tzn. bez budowania statków).
Żeby jednak nie było tak łatwo, podczas udanego ataku na planetę, ginęła by część mieszkańców. { x-(x*1000/f) } = Liczba mieszkańców pozostała przy życiu (x = liczba mieszkańców, f = Liczba statków "Flota")
===Przykład :
======Załóżmy że ktoś ma 26.053.507 Mieszkańców, a atakuje go 15.000 statków.
======26.053.507-(26.053.507*1000/15.000) =
====== 26.053.507-1.736.900 =
====== 24.316.606
======Rzeczą niewykonalną wydaje się wyzerowanie komuś liczby mieszkańców.
Jeśli ktoś miałby 0 mieszkańców, po godzinie doda mu się 1 mieszkaniec, następnie mnożenie się mieszkańców będzie przebiegało wg. schematu { x*1,1 } .
Razem z nowym "surowcem" doszedłby nowy budynek.
===Osiedle Domów
===Koszty : (do ustalenia)
===Zwiększenie limitu posiadanych mieszkańców o 100% na poziom.
===Budynek podlega bombardowaniu, -% limitu ilości mieszkańców.
===Budynek można wybudować na każdej planecie.
Tworzenie statków :
Wszystko pozostaje tak jak obecnie różnica tylko jest taka że dochodzi kolejny element potrzebny do budowy statku, w tym wypadku :
Dla statków T1 liczba potrzebnych do budowy mieszkańców wynosi 1
Dla statków T2 liczba potrzebnych do budowy mieszkańców wynosi 3
Dla statków T3 liczba potrzebnych do budowy mieszkańców wynosi 9
Dla statków T4 liczba potrzebnych do budowy mieszkańców wynosi 27
Dla statków specjalnych byłaby to połowa miejsca jakie zajmują (np. do budowy transportera liczba mieszkańców potrzebnych do budowy wynosi 5, dla bombowca 1.750, wyjątkiem byłaby Gwiazda śmierci, do budowy której byłoby potrzebne 10.000 mieszkańców)

===Po anulowaniu budowy statku, liczba mieszkańców się zwraca (jednak przy 100% zapełnienia limitu, reszta mieszkańców się "usunie")
Po walce w której zostały zniszczone statki ludzie zostali "zniszczeni" wraz z nimi i nie dałoby się ich odzyskać.
Licencje by nadal funkcjonowały, lecz stanowiły by limit dla statków T2, T3, T4. Dla statków T1 Limitem byli by mieszkańcy i surowce.

Czemu ma to służyć ? Przede wszystkim urozmaiceniu rozgrywki. Więcej opcji, więcej czasu poświęconego na ich ogarnięcie, dłuższa gra.
2 powód, ograniczeniu produkcji statków, na uni otrais był problem z statkami T4, ponieważ wszyscy budowali je na potęgę, a walki toczyły się po 1k statków. Na uni trys z kolei jest problem z statkami T1. Tu wszyscy budują to i większość z top 20 ma po 4-6 Mln statków T1, słabsi gracze też mogą się pochwalić całkiem sporą flotą. Problem polega na tym, że w nocy jak ktoś śpi, nie będzie w stanie wystawiać non stop obrony żeby uchronić planety przed atakami przeciwnika niezależnie od posiadanej floty, natomiast w dzień jest nietykalny ponieważ obecna ilość floty wśród topki pozwala na ciągłą obronę przed 2-3 graczami przez 3-4 dni.
Chyba nie o to chodziło gdy wprowadzałeś licencje, miała się zwiększyć produkcja statków T1 ale nie aż tak :(

To moja propozycja na ograniczenie produkcji floty, oczywistym jest że po pewnym czasie i ten system niewiele pomoże, lecz przynajmniej żaden gracz nie będzie w stanie posiadać takiej ilości floty jaką obecnie posiadają co poniektórzy.

Oczywiście wprowadzenie tego odbyłoby się na nowym serwerze :)

Pozdrawiam StarElite :)
Napisany przez StarElite
10.08.16
Problemem na chwilę obecną nie jest to, że wszyscy budują dużą ilość floty, ale że flotę tą nie zawsze chcą wykorzystać. Zmiany w przyszłości będą szły w tym kierunku, aby wykorzystanie floty miało większe znaczenie.
Napisany przez Flantive (Admin)
12.08.16
nie, problem nie jest z wykorzystaniem floty lecz z jej wysyłaniem, nikt nie ma czasu i ochoty wysyłać np 22 dowódców po 15k statków na kogoś kto ma podobne ilości i się broni.. to jest bardzo uciążliwe, lepiej byłoby zdjąć limit 10 lvl z dowódcy i dać 20-30lvl limitu, lub jeszcze więcej. przy 50k statków walki toczyłyby się dużo częściej, gdyby jeszcze złom z floty był większy, nie było by problemu z wykorzystaniem flot ponieważ wręcz powiem że opłacało by się latanie na przeciwników. Wiem, teraz nawiążesz do sw, rzeczywiście, sw bardzo zmniejszają koszty budowy floty, lecz flota po walce nie zwraca się, chyba że atakujemy gracza posiadającego 2x słabsze badania i jednym atakiem rozwalamy mu całą obronę, to tak, zwracają nam się surowce.
Napisany przez StarElite
12.08.16
Dokładnie jest tak jak StarElite pisze . Walka polega na tym kto więcej dowódców puści .
Tylko jak chodzi o zwiększenie max lvl dowódcy to byłaby klęska dla początkujących graczy .
Zauważ sobie jaka jest różnica dowódca 7 lvl i 10 lvl . To wyobraź sobie jaka by była 10 lv a 30 lv (no tutaj by zależało ile pojemności by się dostawało za lvl ) .
Napisany przez mcErykO
12.08.16
nikt nie kaze dodawac odrazu 30 mozna by dac chociaz 15 albo 12 i juz bylaby duza roznica :)
Napisany przez Angel92
22.08.16
Jestem na NIE ciekawe skąd teraz znajdziesz miejsce na planecie ? Można to zamienić np nowym Badaniem. Ogólnie ta gra jest robiona pod eko a powinny być zwiększone limity floty i to sporo nawet z 15.000 do 1.500.000 na dowódce. Zawsze tak było, że prawo silniejszego ten kto dużo czasu poświęca grze, powinien być bardzo mocny a tu tak na prawdę nie ma różnicy między top5 a top30. Tak to wystawiasz 2 dowódców po 1.000.000 T1 i jesteś spokojniejszy o planety i sw a tak jak to wygląda teraz to nawet SW czy Sfarmić Ci może ktoś z top30-40 i na tym gra traci sens.
Napisany przez Spejson
26.08.16
zgadzam się ze spejsonem :) 1.5mln statków to byłoby coś świetnego, i opłacało by się floty stawiać, tak to na dobrą sprawę, wystarczy mieć mln statków i można grać spokojnie, do tego byłyby większe łupy z handlarzy, no przepraszam bardzo.. jak budynki po kilkanaście mld surki kosztują to se teraz to zbierać..
do tego można by dodać jakąś budowlę pozwalającą budować kilka statków na raz, tzn, jeśli ktoś ma 3lm na 5 sec, to na pierwszym poziomie budowałyby się 3 lm w ciągu 5ciu sec, na np 10 poziomie, 30lm na 5 sec itd..
można by budować więcej floty w krótszym czasie, do tego zwiększyć jeszcze złom z flot z 20% (tak jak chyba teraz jest) do 35-40 żeby chociaż troszkę na + się szło (dodaję że uranu i tak się nie odzyska więc mimo wszystko będzie się stratnym)
Napisany przez StarElite
26.08.16
I tak flan pewnie tego nie przeczyta
Napisany przez Spejson
9.09.16
Jestem codziennie i wszystkie wiadomości i uwagi czytam na bieżąco :)
Napisany przez Flantive (Admin)
10.09.16
To udzielaj się na chacie, oraz na forum, bo tak to wygląda jak byś olał tę grę :/
Napisany przez StarElite
10.09.16



Dodaj post

Aby dodawać posty musisz być zalogowany.
Zapamiętaj mnie
Nie pamiętam hasła Rejestracja